Najpopularniejsze

Tak właściwie, to kto to taki, ten Robert Kiyosaki?

Przeglądałem dzisiaj swojego bloga, właśnie tego i doszedłem do wniosku, że jest on poświęcony inteligencji finansowej, Robertowi Kiyosaki i jego książką a mimo to nie jest tu zbyt dużo napisane o samym Panu Kiyosaki.

Postanowiłem naprawić swój błąd i w kilku postach przybliżyć nieco postać autora książek o których jest mowa w tym blogu.

Film, który jest powyżej jest wywiadem z Robertem i jego żoną, Kim, przeprowadzonym dla Network Magazynu. Ja natomiast chciałbym podzielić się nieco bardziej subiektywnym przedstawieniem tych osób.




Uczestniczyłem w roku 2000 w szkoleniu na które został zaproszony Kiyosaki, miał być mówcą. Wcale nie głównym, tylko takim "dodatkowym".
Wtedy w Polsce prawie nie był znany i nie wzbudzał wielkich emocji. Po jego wystąpieniu kupiłem książkę "Bogaty ojciec, biedny ojciec" i to spowodowało diametralne zmiany w moim sposobie myślenia. Nie sam zakup, jej lektura. Musiałem ją przeczytać chyba 5 razy zanim zrozumiałem o czym on mówi. Właściwie o czym pisze. Lektura tej książki spowodowała, że powoli i stopniowo zacząłem zmieniać sposób myślenia o metodach zarabiania pieniędzy. Uświadomiłem sobie, że istnieją inne sposoby na zarabianie niż praca za pieniądze. Dowiedziałem się, że są ludzie, którzy nie pracują dla pieniędzy, bo albo posiadają jakiś system generowania dochodu, który działa bez ich fizycznej obecności albo podłączają się pod jakiś sprawdzony system działający w oparciu o ten mechanizm.

Potem zmieniło się wszystko, choć fizycznie tych zmian nie było widać. Zmieniło się wszystko w tych 15 centymetrach, które znajdują się między uszami...

Brak komentarzy: