Najpopularniejsze

Ucieczka z wyścigu szczurów


Jak stać się bogatym dzieckiem, stosując rady bogatego ojca

zobacz w wydawnictwie

Czy w szkole uczysz się o pieniądzach? Prawdopodobnie, nie!

Gdy miałem 9 lat, zacząłem uczyć się, jak stać się bogatym, grając w grę MONOPOLY. Gdybym słuchał jedynie "wykładów" na temat zarządzania pieniędzmi, odpowiedzialnośćci finansowej i inwestowania, wątpię, czy osiągnąłbym finansową niezależność tak wcześnie. Zamiast tego, utknąłbym w "wyścigu szczurów", ciężko pracując, pogrążając się w długach i martwiąc się, czy utrzymam pracę lub czy wystarczy mi pieniędzy, gdy przejdę na emeryturę. Ale gdy byłem młody, nauka była dla mnie dobrą zabawą, więc chętnie uczyłem się i zdobywałem finansową inteligencję. -Robert Kiyosaki-

Dzięki temu komiksowi, także i Ty możesz to osiągnąć! Nigdy nie jest za wcześnie, żeby zacząć! Z komiksu dowiesz się:

* Jak "praca w celu poznania, a nie zarabiania" toruje drogę do dochodowych okazji

* Jakie są podstawy zarabiania pieniędzy i gromadzenia aktywów

* Jak sprawić, by pieniądze ciężko pracowały dla Ciebie, dzięki czemu Ty nie będziesz musiał ciężko pracować dla pieniędzy.

Pomóż swoim dzieciom zaoszczędzić trochę pieniędzy

To komiks dla dzieci i młodzieży, który dostarcza informacji daleko wykraczającej poza: "Oszczędzaj pieniądze, a reszta sama się ułoży". Komiks zawiera umiejętnie przekazane lekcje związane z wartościami etycznymi. Obrazowo, na dwa różne sposoby ukazuje, jak młody człowiek może wprowadzić w życie swoje pomysły tak, aby natychmiast wszystko zaczęło działać.

Książka wykracza daleko poza koncepcję "oszczędzaj grosz do grosza", na jakiej mnie wychowano. Wprowadza określenia, o których wiele dzieci i młodzieży nie usłyszy do momentu, gdy nie zaczną się uczyć ekonomii. Spodobał mi się styl prezentacji użyty w komiksie, który przypomina film Tima Allena: artystycznie łagodny z subtelną tonacją.

Młodym czytelnikom będą się podobały żywe kolory komiksu. A co ważniejsze, szczególnie dla rodziców, na pewno przyswoją sobie ważne pojęcia związane z ich własną przyszłością. Cel książki jest jasny: "Im wcześniej nauczysz się zarządzać swoimi pieniędzmi, tym więcej przyjemności będziesz mógł zaznać w swoim życiu".
ReadingTub Reviews
Wirginia, USA, czerwiec 2005r.

zobacz w wydawnictwie

W opisie wykorzystano materiały IPE

Brak komentarzy: